Один із моїх улюблених стилів, який дуже вдало поєднує жорсткі гітарні рифи та мелодичність, різні види вокалу та звучання ритм-секції.
Металкор (Metalcore) - музичний жанр, для якого характерне змішування важкого металу і хардкор-панку. Не дивлячись на те, що популярність жанру зросла на початку 21 столітя, цей жанр не новий. Такі гурти як Integrity існують з кінця 1980-их.
Визначення металкору звуку - не легке завдання, оскільки різні группи змішували хардкор звук з багатьма різними видами металу. Найраніші ознаки цього стилю, до появи назви металкор, мав 'кроссоувер треш'. Гурт Dirty Rotten Imbeciles оголосив кроссоувер на їх одноіменному альбомі в кінці 1980-их. Слід зазначити, що металкор і кроссоувер - загалом окремі стилі, тому що кроссоувер вважають змішуванням треш-металом і хардкор-панка, а металкор - повільніший, важчий, і на нього впливають хардкор, треш-метал і дез-метал.
Рання сцена
Nuclear Assault були одні з перших, музику яких можна назвати гібридом між важким металом та хардкор-панком. З іншого боку Breakdown були, можливо, одним з перших гуртів, які створювали важко металлевий ритм з більш традиційним хардкоровим звуком. Приблизно тоді ж, такі гурти як Integrity, Maximum Penalty, Leeway, Biohazard, Madball, Judge та Raw Deal почали випускати демо-диски і альбоми, закладаючи фундамент для інших металкор гуртів. Більшість пісень були схожі до Нью-Йорк хардкора, але відрізнялись в більш металевому звуці, також в використанню контрабасових барабанів, грубшому спотворенні, важчих рифах, і в вокалах на яких впливав метал. Ця основна форма металкору отримала два епітета: це "хардкор для міцних хлопців", який завдяки ліричному центру часто подібний до старшого хардкору в якому гурти закликають до моральної і розумової сили і цілісності, але, можливо, також мають легкий центр на насильстві, і "мошкор", який є часто брейкдаун-централізований.
Протягом середини 1990-х, гурти почали розширення металкор звуку, найліпші приклади цього гурти як All Out War, які використовували дез рифи, та також гурти як наприклад Rorschach, Starkweather, Adamantium і Deadguy, котрі експериментували з свобіднішими, часто суперечливими піснями також як і з менш традиційними ритмами. Converge, не зважаючи на те, що вони починали як впевнені "хардкор діти з слейер рифами" (добре пасує до переходу хардкор-панка і треш металу), процвітають з тих пір в гібриді хардкору, металу та прогресивно інструментального і електронного експериментування, яке вони люблять називати "панк-металом". Zao - інший гурт, що залишив мітку на металкорі, особливо на християнському металкорі, з їхніми Carcass-подібними вокалами і багатосторінними піснями.
Пізніша сцена
Від кінця 1990-х і особливо після обороту тисячоліття, популярність металкору виросла надзвичайно, і зараз знаходится на пункті де головні компанії записів мають великий інтерес до цього жанру. Недавні редакції, як наприклад, Unearth з альбомом III: In the Eyes of Fire і Norma Jean з альбомом Redeemer піднялися помірно високо на Billboard 200. Один звук, який став надзвичайно популярний (дублюється фанатами як "гозенкор"), - гьотебургський мелодичний дез-метал, що популяризував гурти як наприклад At the Gates і In Flames, змішаний зі старим металкором. Сьогодні, багато популярних металкор гуртів грають цей стиль, зокрема Killswitch Engage, Caliban, Bleeding Through, As I Lay Dying, Parkway Drive, All That Remains і Unearth.
Головні гурти:All That Remains, As I Lay Dying, Atreyu, Avenged Sevenfold, Bullet for my Valentine, Chimaira, Every Time I Die, Killswitch Engage, Norma Jean, Shadows Fall, Trivium, Unearth.